Honnan tudod, hogy zsírt éget?, Sport nélkül mennyi kalóriát éget el az ember egy nap?

Zsírt éget hogyan, Így égess zsírt! – Sportkontroll

Tartalom

    A fogyás és a zsírégetés kapcsán sokaknak a kardio-mozgásformák jutnak eszükbe, mint például a futás.

    zsírt éget hogyan

    Ez az zsírt éget hogyan mozgásforma remekül fejleszti az állóképességet, és a mentális egészségnek is jót tesz. Ugyanakkor nem elég ahhoz, hogy formás kontúrt és tónusos muszklikat adjon a testnek.

    Hogyan éget zsír fenék Lefogy a testtípus Súlyzós edzés és fogyás? Így égess zsírt!

    Mindenekelőtt fontos tisztában lenni az alapokkal: a szervezetünk a szénhidrátokból, zsírokból és fehérjékből képes energiát nyerni, de az, hogy melyik szakaszban melyikhez nyúl a test, azaz melyiket kezdi el nagyobb arányban használni, az a mozgásformától is függ.

    Melyik mozgás égeti legjobban a zsírt?

    zsírt éget hogyan

    Egy aerob mozgás során a test több szakaszon átmegy, mielőtt arra a pontra érne, ahol a zsírégetés effektíven beindul.

    A szervezet először a könnyen hozzáférhető szénhidrátokat kezdi lebontani, ezek fogyás a hasplasztika után kezdi el termelni azt a szükséges oxigénmennyiséget, ami a zsírok lebontásához kell. A zsírok elégetése a maximális teljesítmény százalékánál éri el a csúcsot, és onnan rohamosan csökken, azaz utána az izmokat kezdi el bontani, ezért a hosszabban, fél óránál tovább végzett kardió kifejezetten nem ajánlott a zsírvesztéshez.

    zsírt éget hogyan

    Minél kevesebb az izom, annál lassabb lesz a kalóriaégetés, és minél több van belőle, annál gyorsabban pörög az anyagcsere. A legjobb zsírégető edzések tehát azok, melyek támogatják az izmok megtartását, amiben a megfelelő fehérjefogyasztás is sokat segít. Az erősítő sportok és súlyzós edzések remek választást jelenthetnek, az edzés után a szervezet nyugalmi állapotban zsírt éget hogyan több kalóriát éget el, mint a zsír, egy erősítés után a nyugalmi anyagcsere akár 38 órán át is pöröghet!

    Nem megy a fogyás? Írta: Váczy Anikó Kimerültnek érzed magad, miközben csak úgy repülnek le a kilók? A látszat csal, ez egyáltalán nem a siker hogy zsírt éget?.

    Magas intenzitású szakaszos edzés: HIIT Bizonyítottan a legjobb zsírégető mozgásforma, ugyanis nemcsak a pörgős intenzív szakaszokban faragja le a párnákat, hanem a pihenőszakaszokban is ég a zsír.

    Tanulmányok kimutatták, hogy a hagyományos, monoton aerob edzésekkel szemben a HIIT-edzés rövidebb idő alatt nagyobb mennyiségű zsírt tud elégetni energiaként.

    Vagy inkább zöldség? Kit izgat? Annyit elég tudnia róla, hogy hosszútávon rengeteg jót tesz szervezetéért, rövid távon pedig segíti a fogyókúrát és gátolja az elvesztett súlyfelesleg visszaszedését.

    Fontos, hogy a HIIT-edzés kezdőknek nem ajánlott, jó erőnlét és közepes állóképesség kell hozzá. A gyakorlatokat 30 másodpercig végezd, majd iktass be 10 másodperc pihenőidőt minden szakasz után!

    Öt sorozatot végezz belőlük heti három alkalommal!