Reform palacsinta receptet keresel?

Egészséges fogyókúrás palacsinta, 5 legjobb diétás palacsinta recept: fogyókúrás palacsinta receptek

egészséges fogyókúrás palacsinta

Sajnos sem az Európában hagyományos, vékonyra sütött palacsinta, sem a vastagabb, amerikai változat nem éppen alakbarát csemege, hiszen tele vannak fehér liszttel, cukorral, olajjal és természetesen kalóriákkal is. Létezik azonban egészséges, diétás alternatíva, mely nemcsak kevesebb kalóriát tartalmaz, de rost- és fehérjedús, így nagyon laktató.

3 GYORS ÉS EGÉSZSÉGES REGGELI ÖTLET / KOLOSZÁR ENIKŐ

Az elkészítése ráadásul egyszerűbb, mint a hagyományos recepteké, sőt, ezt a három összetevős finomságot a gyerekek is szeretik.

Mutatjuk, hogyan készítsd el!

VN A diéta az diéta, de nem kell minden jóról lemondanunk annak reményében, hogy ledobjunk néhány kilót. A palacsinta is egy olyan szuper dolog, amiről nem feltétlenül kell lemondanunk, hiszen elkészíthetőek diétás verzióban, most mutatunk is ehhez 5 szuper receptet, hogy még választani is tudjatok céljaitoknak és ízléseteknek megfelelően! A palacsinta világnapja Ennek a diétás receptgyűjteménynek az apropója, hogy ma, azaz február án van a palacsinta világnapja, így, ha diétázol, ha ne, ma enned kell legalább egy palacsintát! A palacsinta világnapja alapvetően egy mozgó ünnep, csakúgy, mint a húsvét, ráadásul kicsit kapcsolódik is hozzá.

Diétás palacsinta A palacsintatésztához egy közepes, érett banánra, két tojásra és két púpos evőkanál zabpehelyre lesz szükséged. Ezeket tedd a turmixgépbe, majd szórj rájuk egy késhegynyi szódabikarbónát és ugyanennyi sót.

egészséges fogyókúrás palacsinta

Turmixold teljesen simára, kissé habosra az összetevőket, majd olaj nélkül, tapadásmentes serpenyőben süsd ki őket úgy, hogy mindkét oldaluk nagyjából két-két percet süljön a forró serpenyőben. A tésztát úgy csorgasd a merőkanállal, hogy nagyjából három kisebb, vastagabb, amerikai palacsinta méretű tészta férjen el a serpenyőben. Ha nincsen tapadásmentes konyhai felszerelésed, egy nagyon kevés kókuszzsírt vagy olívaolajat használj.

egészséges fogyókúrás palacsinta

Az egészséges fogyókúrás palacsinta módon elkészíthető összesen hat pici palacsintát tálald frissen, egymásra halmozva. A rétegek közé és a palacsinták tetejére tegyél lekvár helyett friss, szeletelt vagy villával pépesített bogyós gyümölcsöket.