Együnk lassabban!

Tartós fogyás diéta nélkül

A tartós fogyásról mítoszok és hülyítés nélkül Elsősorban azért, mert nem csak egy sokaknak nagyon fontos dologról van tartós fogyás diéta nélkül, hanem azért, mert egy hatalmas üzletről is. Ezt pedig sokan sokféleképpen csúnyán kihasználják. Nem, sajnos nincs kibúvó, nincsenek trükkök. Csak a kemény munka és az ésszerű életvitel a hosszútávon járható út.

heti fogyás az optifaston

Ha több energiát égetsz el, mint amennyit beviszel, akkor fogyni fogsz. Ennyire egyszerű, nincs semmi más a háttérben, ne is gondolj hozzá többet. Hogy miért?

10 tipp, amivel diéta nélkül fogyhatunk

A fejlődésed viszont lassú lesz és időről időre megreked majd, ráadásul gyakran rettentő fáradtnak érzed magad. A megfelelő regeneráció is elmarad, ami enyhébb, majd idővel súlyosabb sérülésekhez vezet. Azonban a rendszeres mozgást sajnos nem helyettesíti. A szervezetnek egyszerűen szüksége van a fizikai terhelésre, ez alól nincs kibúvó.

Tartós fogyás diéta nélkül!

Gyorsan ledobsz kilókat, vagy akár többet is. A fogyás nem lesz tartós, amint végzel a kúrával és a szervezeted visszakapcsol raktározó üzemmódba, a kilók ugyanúgy visszaszaladnak majd.

fogyni otthon súlyokkal

Persze hallani olyan tartós fogyásokról, amelyek a fenti módszerekkel vették kezdetüket. Ez is egy járható út, de a nem túl természetes anyagok bevitele miatt nem javaslom a dolgot. Inkább adj időt a szervezetednek az átálláshoz, ami lehet, hogy így nem hónapot, hanem akár egy fél évet is igénybe fog venni, de közben nem teszed tönkre a létfontosságú szerveidet, nem leszel gyenge és ingerlékeny az energiahiány miatt, és folyamatosan jól fogod érezni magad a bőrödben. De mit jelent a minőségi táplálkozás és a rendszeres edzés?

fekete kávé fogyás

A minőségi táplálkozás mindenkinél kissé eltérő fogalom, néhány dolgot magadon kell kikísérletezni. Függ az életkortól, nemtől, testsúlytól, stb. Azonban meg lehet fogalmazni néhány általános igazságot. Például: Egyél napi alkalommal kisebb adagokat. Reggelire egyél nagyobb adag ételt, ekkor vidd be a szénhidrátok túlnyomó részét. Edzés előtt tartós fogyás diéta nélkül órával már ne egyél.

Edzés után vidd be a fehérjék túlnyomó részét. Tartós fogyás diéta nélkül természetes zsírt is iktass be az étrendedbe, persze mértékkel. Fogyassz minél kevesebb kész élelmiszert, inkább alapanyagokból rakd össze a kajáidat.

Fogyni szeretne, de nem tudja hogyan? Ne fogyókúrázzon, életmódot váltson! A tartós fogyás titkai

Egyáltalán ne fogyassz cukrot, fehér lisztet pedig csak mértékkel. A vacsorát az edzés után percen belül érdemes elfogyasztani.

fogyni magán

Amennyiben az edzést reggeli elé toltad, akkor a joghurtos túrót is érdemes a reggelihez átcsoportosítani. Persze ez csak egy példa menü, amely millió módon variálható.

A lényeg, amit érzékeltetni akartam vele, hogy minimális feldolgozott élelmiszert tartalmaz és rengeteg olyan energia- és vitaminforrás megtalálható benne, amelyre a szervezetednek szüksége van.

Tartós 10 kilós fogyás jojó effektus nélkül

A rendszeres edzés minimum heti nap mozgást jelent, alkalmanként legalább 1 órával számolva nem kifelejtve a bemelegítést, a levezetést és a nyújtást sem. Az edzésnek tartalmaznia kell olyan gyakorlatokat, amelyek növelik az erőt és az állóképességet, fejlesztik a mozgáskoordinációt, valamint a rugalmasságot.

Ha ilyen edzést keresel, próbáld ki a SportIN Card -ot és építsd be a mindennapjaidba ezt a komplex edzésrendszert. Ne feledd tehát, hogy a kemény munka és a tudatos életmód nem megkerülhető, ha tartós eredményeket akarsz elérni, legyen szó fogyásról, egészségről vagy erőnlétről.

Lassú, tartós fogyás: meg fogsz lepődni, mit javasolt az edzőm!

De abban is biztos lehetsz, hogy neked is menni fog, ahogy előtted már oly sokaknak sikerült elérni ezeket a célokat. Hajrá, mindent bele, és fordulj hozzánk nyugodtanha mégis elakadnál vagy kérdésed lenne! Tanulj velünk még többet a természetes és hatékony edzésmódszerekről!

zsírvesztés puding

Olvasd a blogot és kövess minket a Facebookaz Instagram és a YouTube oldalainkon is.