Grízes felkar: így tüntesd el a kellemetlen fehér pörsenéseket - Szépség és divat | Femina

Karcsúsítsa le a felkarját. HOGYAN FOGYTAM LE 40 KG-T fogyhat 5 hónap alatt

Tartalom

    Bizony a puha, lógó felkar és a formátlan vállak is sokakat szégyenlőssé tesznek. Ha te is közéjük tartozol, nem az a megoldás, hogy nyáron is hosszú ujjú felsőbe bújsz.

    karcsúsítsa le a felkarját

    Ha most elkezded ezt a hatékony edzésprogramot, már három hét alatt észre fogod venni az eredményeket.

    A tornát megfelelő étrenddel kombinálva nagyon gyorsan formába hozhatod magad.

    • Mihaela bilic dieta rina
    • Egészséges zsírvesztés aránya
    • Hogyan lehet otthon égetni a karzsírt

    Mutatjuk, hogyan! Felkar edzése nőknek Az edzéshez egy pár súlyzóra lesz szükséged.

    karcsúsítsa le a felkarját

    Kezdj másfél kilós súlyzókkal. Ezt hetente növelheted fél kilóval, ha a gyakorlatok már könnyen mennek. Nagyjából három-öt kilóhoz érve már nem kell tovább növelned, ez bőven elegendő ahhoz, hogy formás, szálkás, izmos alakot tarts fenn.

    karcsúsítsa le a felkarját

    A következő 20 perces edzés a felkarra, a hát egyes izmaira, a mellizmokra és az alkarra fókuszál, melyek mind szerepet játszanak a felsőtest formálásában. A gyakorlatokat beillesztheted kardió vagy más erősítő mozgások közé is, egy hosszabb, teljes testet megmozgató edzést hozva létre.

    Mielőtt belevágsz a következő gyakorlatokba, karcsúsítsa le a felkarját legalább öt perc kocogással, vállkörzéssel és a csuklód átmozgatásával bemelegíteni, majd a gyakorlatok sorozatai közt tarts egy-egy perc szünetet!