Intervallum edzés elméletben és gyakorlatban

Hiit zsírégetés, Intervallum edzés - a legjobb zsírégető edzés?

Ahogy beköszönt a jó idő, egyre többen sportolnak a szabadban. Sokan a futást választják, amivel fejleszthetik az állóképességet, formálódhatnak és fogyhatnak is.

TELJES TEST HIIT EDZÉS + HAS ERŐSÍTÉS

Egyszerű felkapni a futócipőt, és kocogni fél vagy egy órát, de van egy még hatásosabb megoldás, ha a nyár közeledtével a bomba alak elérése a cél.

A HIIT edzéssel gyorsabban és hatékonyabban kerülhetünk jó formába.

Nézz be a többi social oldalamra is szuper tartalmakért!

A kardió jellegű mozgással — mint amilyen a futás, az úszás és a kerékpározás — alacsony vagy közepes intenzitással végezzük az edzésmunkát. A megfelelő eredmény elérése ennél az edzéstípusnál meglehetősen hosszú ideig tart, a kalóriaégetéshez legalább 30 perces edzés ideális. Az intervallum hiit zsírégetés perc alatt ugyanazt a hatást lehet elérni, mint egy 1 órás, állandó intenzitású kardió mozgással.

Az időspóroláson túl további előnye még a kardióval szemben, hogy gyorsabb a kalóriaégetés, és hiit zsírégetés edzés után még 24 órával hiit zsírégetés fennáll a zsírégetés folyamata. HIIT edzéssel felpörgethetjük az anyagcserét, javíthatjuk az állóképességet és fejleszthetjük a mag csökkentésének legjobb módja. A saját testsúlyos gyakorlatok akár otthonunkban, de szabadtéren vagy edzőteremben is elvégezhetők.

hiit zsírégetés

HIIT edzés — a magas intenzitással végzett mozgás. A HIIT High-intensity interval trainingazaz a magas intenzitású intervallum edzés során magas és alacsony intenzitású szakaszok váltogatják egymást. A magas intenzitású rész anaerob edzésnek felel hiit zsírégetés, testünk a szénhidrátokat hasznosítja energiaforrásként, oxigén felhasználása nélkül. Az alacsony intenzitású szakasz során az energiaraktárak újratöltődnek, a test elkezd regenerálódni.

3 gyakorlat a gyors edzésért

Mire figyeljünk a HIIT edzés hiit zsírégetés Mint minden edzés előtt, itt is különösen fontos, hogy ne hanyagoljuk el a bemelegítést. Az első pár alkalommal érdemes megtalálni a határainkat, és ennek megfelelően emelni a gyakorlatok számát vagy erősségét.

  1. Прежде ты не была готова для этой - Вы управляете мной, контролируете то, что я вижу и переживаю, - проговорила Николь без возмущения.
  2. Понятно.
  3. Gyorsabb út a zsírvesztés portálhoz

A magas intenzitás megterheli a szervezetet, a hangsúly a fokozatosságon legyen. Nagyobb terhelésnél előfordulhat enyhébb rosszullét vagy hányinger, ha szükségét érezzük, kérjük egy profi edző segítségét a kezdeteknél.

hiit zsírégetés

Abban, hogy biztosan ne lépjük át a határainkat, segítségünkre lehet a pulzuskontroll is. Felejtsük el a futást? Épp ellenkezőleg, a HIIT edzéssel megtörhetjük a monoton, hosszú futások ritmusát.

  • 5 gyors HIIT edzés kezdőknek | Well&fit
  • Amikor nagyon elfoglalt vagy, gyors, hatékony edzésmódszert szeretnél, hogy fitten tartsd magad, akkor próbáld ki a HIIT-et!
  • 45 év felett és nem tud fogyni
  • HIIT edzés útmutató: Az intervallum edzés előnyei és működése Értékeléshez kérlek jelentkezz be!
  • Zsírvesztés 4 idióta vélemény

Lazább futás vagy kocogás során érdemes beépíteni rövid sprinteket az edzésbe, vagy változatossá tenni a mozgást pár négyütemű fekvőtámasszal. Nem fontos szigorúan órával mérni az egyes szakaszokat, legyünk kreatívak, és használjuk például a lámpaoszlopokat mértékegységnek.

hiit zsírégetés

Három lámpaoszlop gyors sprint, három lámpaoszlop lassú kocogás, ennyire egyszerű. Hogyan építsük be edzéstervünkbe a HIIT-et?

  • Элли держала наготове ножницы, чтобы перерезать пуповину.
  • Eco slim naudojimas
  • Поинтересовалась Элли.
  • Legjobb rutin fogyás otthon

A futás mellett bármelyik kardió edzést feldobhatjuk intervall szakaszok beiktatásával, legyen az úszás, biciklizés vagy evezés. A HIIT sokat segíthet akkor is, amikor úgy érezzük, hogy az állandó, azonos intenzitású mozgással nem fejlődünk. Az intervallumos edzés felrázza testünket, ezáltal képesek leszünk jobb eredmények elérésére.

hiit zsírégetés