Fitness célok elérése SMART módszerrel

A fogyás célkitűzése. 5 elhibázott fitneszcél – megmutatjuk, hogyan fordítsd ezeket a javadra

  1. Törött nyíl fogyás kihívás
  2. Pinterest Ha fogyni próbálsz, nem mindegy, milyen célokat állítasz magad elé.

Fitness célok elérése SMART módszerrel Megosztás: Sokan szeretnének egészségesebben élni, többet sportolni vagy néhány kilótól megszabadulni. Azonban a fogyás célkitűzése gyakran szem elől veszítik.

a fogyás célkitűzése

Mindenki megtapasztalta már életében legalább egyszer. Mielőtt valaminek nekiállt, célokat állított fel.

a fogyás célkitűzése

Segítségével ezek valóban elérhetőek. Egy ideig. Függetlenül attól, hogy egy fitness célról, fogyásról vagy egészségesebb életről van szó - ez nem mindig olyan egyszerű. Előbb vagy utóbb elveszíthetjük motivációnkat. Egyik nap nem lesz ideje edzeni, a másik nap rossz az idő és így tovább.

Kapcsolódó cikkek

Minden jó szándéka ellenére, feladja céljait. Minden betű egy alappillért jelöl. Úgy nem lehet valamit elérni, hogy nincs is mit elérni.

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel! H Ha fogyni próbálsz, nem mindegy, milyen célokat állítasz magad elé. Amikor fogyni próbálunk, illetve bármi hasonlóra törekszünk a testünkkel az egészségünkkel kapcsolatban, fontos, hogy legyenek minél konkrétabban, pontosabban megfogalmazott céljaink. Nélkülük csak úgy kalimpálunk bele a vakvilágba, nem igaz? Sajnos megdöbbentően gyakran fordul elő, hogy nem érjük el a célunkat, és idő előtt feladjuk.

Mi az, hogy jobb teljesítmény? Fizikia vagy szellemi? Hogyan szeretne egészségesebben élni? Sportolni szeretne vagy táplálkozásán változtatni?

További cikkeink a témában

Ha nem határozza meg pontosan mit szeretne, nem fogja tudni elérni. Céljainak konkrétaknak kell lenniük, mint például "Le szeretnék fogyni" vagy "Kevesebbet akarok dohányozni".

a fogyás célkitűzése

Először határozzon meg egy irányt, ami felé elindulhat. A "Le szeretnék fogyni" tehát egy konkrét cél, azonban fontos, a fogyás célkitűzése ellenőrizni tudja, hogy jó irányba halad-e, illetve, hogy elérte-e már célját.

Hogyan motiváld magad? 10 tanács az életmódváltás, fogyás, egészség terén

Legyen konkrétabb: "5 kilót szeretnék lefogyni" vagy "Hetente háromszor fél órát szeretnék sportolni". Ezek a mérhető célok! A "Nem eszem édességet" egy dicséretes cél.

Hatályos: Az adatok kezelésével összefüggésben Szolgáltató mint adatkezelő ezúton tájékoztatja a Honlapot igénybe vevő felhasználókat a Honlapon általa kezelt személyes adatokról, a személyes adatok kezelése körében követett elveiről és gyakorlatáról, a személyes adatok védelme érdekében tett szervezési és technikai intézkedéseiről, valamint az érintett felhasználó jogai gyakorlásának módjáról és lehetőségeiről. A Honlapról elérhető alábbi felületre, szolgáltatásokra vonatkozó adatkezelési szabályok külön tájékoztatókbantalálhatóak, amelyek az adott felületeken érhetőek el: Karrier, Hírlevél, Törzskártya, Sportolói jelentkezés.

Ha azonban biztosan tudja, hogy nem tudja teljesen elhagyni az édesség élvezetét, akkor nem tudja céljait elérni. Tehát tegye vonzóbbá a célt. Például: "Nem nassolok munka közben" vagy "Csak hétvégén nassolok".

a fogyás célkitűzése

Az, hogy sikeres profi futballista szeretne lenni, az nem igazán reális. Persze ez a példa kicsit eltúlzott, azonban, ha éveken keresztül nem edzett, ne akarjon két hónap múlva maratont futni, mert valószínűleg nem fogja bírni.

a fogyás célkitűzése

Legyen reális és állítson reális célokat, így a kudarc elkerülhető. A maraton például egy éven belül egy jó cél lehet.

Egészséges táplálkozás + Sport = Fogyás

A reális cél további előnye, hogy nem kell azonnal mindent megváltoztatni. Kis lépésekkel haldhat előre. A határidő kitűzésével, céljai könnyebben elérhetőek, mivel ez egy kis nyomást biztosít és jobban koncentrálni fog céljai elérésére.

  • Célok kitűzése sikeres fogyás. Hogyan lehet lefogyni és van görbék
  • Új év új célok: Alapok a sikeres fogyáshoz
  • A fogyás sikerének kulcsa: Határozd meg a célodat! | Well&fit

Próbálja ki! Látni fogja, hogy tervét könnyebben végre tudja hajtani. Ez a módszer nemcsak fitness céljainak eléréséhez alkalmas. Bármikor használhatja az élet bármely területén.

a fogyás célkitűzése