1. tipp: Ne azonnal enni túl keveset

Hogyan hagyja el a testet a zsírvesztés, Hogyan lehet a testnek zsírt égetni

Share on twitter Ossza meg az linkedin A nyár közeledtével mindannyian egy célra összpontosítunk: a zsírtalanítás. Amint már korábban elolvastat a blogunkon az alap zsírcsökkenése nem is olyan nehéz. Ügyeljen arra, hogy kevesebbet fogyaszt, mint amennyit a testnek szüksége van egy nap alatt, és megtettél a legfontosabb lépést.

Természetesen még sokkal több van rajta, mint például a makrók eloszlása, az ételek helyes választása és az étkezések eloszlása, de a teljes energiaegyenleged az 1.

Ennek ellenére gyakran észre vesszük, hogy a zsírégetés sok ember számára továbbra is komoly kihívás.

hogyan hagyja el a testet a zsírvesztés

Még a diéta megkezdésekor sem, de különösen az első hetek vagy hónapok eltelte után. Az idő múlásával a zsír veszteség egyre lassabban megy végbe, annyira szörnyű pontig, hogy úgy tűnik, hogy már nem történik semmi.

hogyan hagyja el a testet a zsírvesztés

Erre összpontosítunk majd ma: hogyan gondoskodik arról, hogy kövér lesz? Még akkor is, ha hetek vagy hónapok elfoglaltak vagytok?

Zsírégetés leegyszerűsítve - Diéta ABC

Ha jó, ha kalóriát eszik az ön karbantartása alatt, akkor éget e a lábsúly kalóriának még jobbnak kell lennie, nem?! Nos, nem olyan gyorsan. Ez az egyik legnagyobb bukás, ha túl gyorsan megyünk. Végül is gyors eredményeket akarsz elérni, tehát az éhező étrendre kezd az első naptól kezdve.

Letöltések, hasznos adatok Zsírégetés leegyszerűsítve Miért válik rögeszmévé a zsírégetés oly sok ember számára? Milyen titkok rejlenek a hosszútávon működő zsírégetésben? A zsírégetés lehet egyszerű. A zsírégetés lehet tartós, állandó.

De aztán néhány héttel előrehaladunk. Az első hetek nagyszerűek voltak, de most észreveszi, hogy egyre nehezebb.

hogyan hagyja el a testet a zsírvesztés

Mit hogyan hagyja el a testet a zsírvesztés csinálni akkor? Enni még kevesebbet?

hogyan hagyja el a testet a zsírvesztés

Pontosan ez a probléma a túl alacsony kiindulási ponttal. Többé már nem tart tartalékot arra az esetre, ha az előrehaladása lassabb lesz, és arra a pontra jut, hogy irreálisan kevésnek kell ennie, hogy még tovább fogyjon.

Ez végül rossz gyógyulást, izomvesztést, kevés energiát, extrém éhínséget és visszaesést okoz az út végén. Tehát soha ne induljon alacsonyan, de adjon időt!

Ne felejtsen el valamit hátrahagyni, amikor nehezebb lesz. Nem fog meglepetésként számolni, de az 1.

Zsírégetés leegyszerűsítve

Túl sok cardio túl korai étrendje végül ugyanazt a hatást fogja eredményezni, mint a túl kevés evés. Robbanásveszélyesen indul, de gyorsabban is elakad.

Az energiaszint csökken, az izomvesztés főleg a lábakban észrevehetővé válik, és még több zsír elvesztésének egyetlen módja a kardio idejének további növelése. Ez hatalmas mentális akadályt jelent, mert csökken az energiaszintje, miközben valójában hosszabb ideig kell állni ezen a keresztezőn.

Ne felejtse el azt is, hogy a test jól át tud igazodni a körülményeihez. Alig eszik, és napi órákat tölt szívvel? Akkor a test gondoskodik arról, hogy hatékonyabbá váljon az energiafelhasználásban.

Igen, ez szó szerint azt jelenti, hogy a több kardió már nem hozza meg a zsírégetést. Ez egy test túlélési mechanizmusa, amely több millió évvel ezelőtt származott. Hiányosság idején a testének gazdaságosabbá kell válnia ahhoz, hogy túlélje, és ez akkor is történik, amikor túl gyorsan kérdezi a testét.

Minden ember más

Tehát hogyan hagyja el a testet a zsírvesztés emelje fel kardioját az előrehaladásától függően, de ne álljon a futópadon napi 1 percig, az első naptól kezdve. Szó szerint éhezi magát, hogy elveszíti a testtömegét, és ez néha csalódást okozhat.

hogyan hagyja el a testet a zsírvesztés

Ha észreveszi, hogy egyre nehezebb tápközegcserére jó ötlet. Ez egy napos időszak, amikor többet eszel főleg szénhidrátokat.

hogyan hagyja el a testet a zsírvesztés

Ennek kettős hatása van: Fizikailag feltölti a szénhidrát-készleteket, befolyásolja bizonyos hormonokat, amelyek viszont befolyásolják az éhezést és a zsírégetést, és hozzájárulnak az általános gyógyuláshoz Mentálisan csak ízletes, sőt néha is szükséges enni valamit. Ugyanakkor már hosszú ideje diétát tart, vagy rendkívül alacsony zsírtartalomra törekszik? Ezután bölcs dolog, ha egy hetente, például hétvégén, hetente adnak hozzá hivatkozást. Az újratöltések fizikai és szellemi szünetként szolgálnak, így fel kell töltenie és energiát kap, hogy utána folytathassa.

Nem, azokban a napokban nem veszít zsírt, de ne becsülje alá a hivatkozott játék hatását! Valószínűleg Ön jelenleg kiló súlyú, és végül ismét ra szeretne visszatérni. Talán egy kissé magasabb zsírtartalomtól kezdve a verseny formájáig szeretne dolgozni.

Csökkentsd a testzsír-százalékod! - Napidoktor

Bármi legyen is a célja, minden nagy célt türelmesen kell megközelíteni. Ez hatalmas időt, kitartást és türelmet igényel. Az étrend-szünet a szó szerint azt sugallja, amit a név sugall: a táplálkozás megszüntetése.

Ez nem azt jelenti, hogy mindent el fogsz enni, amivel találkozol, hanem azt, hogy egy bizonyos ideig nincs energiahiány, és megjavítják a testét.

Az egyik legjobban elterjedt fogyókúrás tévhit, hogy a súlyleadáshoz egyszerűen kevesebbet kell enni.

A diéta szünetet gyakran negatívnak érzi. Végül is nem mozog előre vagy hátra ali zsírégető deluje hétig, ami úgy érzi, hogy pazarolt idő.

Végül is minden más, mint pazarlás. Táplálkozási szünet után gyakran teljes motiváció van arra, hogy ellene lépjen, és azt is észreveszi, hogy a tested ismét készen áll rá.

Például, diétás szünet után az edzés jobban megy, kevésbé lesz éhes, jobban fogja érezni magát, és a zsírégetés végül ismét magasabb sebességű lesz. Tehát ne folytasson végtelen étrendet, ha nagy célja van.