Így lehet fogyni diéta és edzés nélkül - Tudományosan a legjobb módszer a fogyáshoz

CBT stratégiák a fogyáshoz

Tartalom

    Lefordítod a leírást magyar Magyarország nyelvre a Google Fordító CBT stratégiák a fogyáshoz Leírás visszafordítása angol Egyesült Atp zsírvesztés verem nyelvre Fordítás CBT-i Coach is for people who are engaged in Cognitive Behavioral Therapy for Insomnia with a health provider, or who have experienced symptoms of insomnia and would like to improve their sleep habits.

    CBT stratégiák a fogyáshoz

    The app will guide users through the process of learning about sleep, developing positive sleep routines, and improving their sleep environments. It provides a structured program that teaches strategies proven to improve sleep and help alleviate symptoms of insomnia.

    CBT-i Coach is intended to augment face-to-face care with a healthcare professional. It can be used on its own, but it is not intended to replace therapy for those who need it.

    CBT stratégiák a fogyáshoz

    CBT-i has been shown to be efficacious for insomnia for both Veterans and civilians. CBT-i edző számára, akik részt vesznek a kognitív viselkedési terápia Insomnia egy egészségügyi szolgáltató, vagy akiknél már tünetei az álmatlanság, és szeretnék, hogy javítsák alvási szokások.

    CBT stratégiák a fogyáshoz

    Az alkalmazás végigvezeti a felhasználót a tanulási folyamat az alvásról, a fejlődő pozitív alvás rutinokat, és javítva az alvás környezetben. Ez biztosítja a strukturált program, amely megtanítja stratégiák bizonyítottan javítja az alvás és segít enyhíteni tünetei az álmatlanság. CBT-i Coach célja, hogy fokozza a face-to-face care egy egészségügyi szakember.

    CBT stratégiák a fogyáshoz

    Ezt fel lehet használni a saját, de nem helyettesítik a terápia azok számára, akiknek szükségük van rá. CBT-i kimutatták, hogy hatásos álmatlanság mind a veteránok és a civilek.

    CBT stratégiák a fogyáshoz