Kapcsolódó cikkek

A zsírvesztés százaléka hetente. Testzsírszázalék csökkentés = valódi változás

Tartalom

    felállni íróasztal fogyás oxigén fogyás sikertörténetek

    Heti 3 perc intenzív mozgás elég az edzettséghez Medipress A legújabb kutatás szerint nem kell hetente több órát szenvednünk a konditeremben, vagy a hidegben kocognunk a parkban - állítólag elég heti néhány perces, intenzív edzést végeznünk ahhoz, hogy a több órás hagyományos edzések előnyeit élvezhessük.

    A Journal of Clinical Psychology szaklapban megjelent tanulmányukban a Nottinghami, a Birminghami és a Bath-i Egyetem kutatói azt állítják, hogy a mozgásra vonatkozó fogadalmakat általában azért szegjük meg, mert az újévi lelkesedés miatt túl magasra tesszük a lécet.

    A szakértők vadonatúj edzésprogramja azonban jelentős mértékben leszállítja ezt a mércét.

    fogyás spa cape town fogyjon miközben gyorsan terhes

    A módszer titka abban rejlik, hogy három rövid, 30 másodperces intenzív "mozgásrohamot" kell végezni, köztük rövid szünetekkel, kevesebb mint öt perc leforgása alatt. A a zsírvesztés százaléka hetente azt állítják, hogy az előzetes eredmények olyan biztatók, hogy ezek alapján gyakorlatilag újra kell írni a testedzésre vonatkozó egészségügyi szakkönyveket.

    jelentős fogyás icd 10 off napok zsírvesztés

    Az újszerű edzésprogramot kifejlesztő kutatók tavaly önkéntes segítségével tesztelték a módszert, amely áttörést hozhat az ülő életmódra hajlamos társadalmunkban.

    Hiába javasolnak ugyanis a hivatalos szervek hetente öt alkalommal 30 perc testmozgást, az emberek százaléka főként időhiányra hivatkozva nem teljesíti ezeket az ajánlásokat.

    Számos diétázó esik abba a hibába, hogy túl gyorsan akar megszabadulni, túl sok kilótól. Nagyon kevesen tudják, hogy milyen gyorsasággal érdemes égetni a zsírt. Mert sem a túl lassú, sem a túl gyors tempó nem jó. Nincs új a nap alatt Több helyen lehet találkozni gyors fogyást ígérő hirdetésekkel.

    A Jamie Timmons biológus vezetésével kifejlesztett High Intensity Impact Training HIIT elnevezésű edzésprogramot az elmúlt nyolc évben több száz gyenge állóképességű, középkorú brit és kanadai önkéntesen tesztelték. Az eredmények azt mutatták, hogy a mindössze heti három percet igénybe vevő mozgás ugyanazokkal a jelentős egészségügyi előnyökkel jár, mint amiket a több órás konditermi edzések vagy a hosszú kocogások kiváltanak.

    A zsírvesztés százaléka hetente kutatók azonban egyelőre nem tudják pontosan, miért javítják a rövid, intenzív "mozgásrohamok" ilyen nagymértékben az állóképességet, valamint a tüdő, a szív és a vérerek működését.

    fogyni beöntéssel fogyis gofri

    A fogyás szempontjából is meglepetést hoztak a kísérletek. A hagyományos, órákig tartó edzésprogramok ugyanis gyakran kiábrándítóak, mert az emberek általában még többet esznek, miután a kemény edzés csak megnöveli az étvágyukat.

    A rövid, intenzív edzés ezzel szemben nem fokozza ilyen mértékben az étvágyunkat, mert tisztítsa meg a testét fogyjon energiaráfordítást igényel, ezért a kísérletek résztvevői nem kívánták annyira az ételt, mint a hagyományos edzésprogramot követők. Ráadásul az is kiderült, hogy az újfajta edzés a mozgás abbahagyását követően növeli a metabolikus rátát, mivel az izmokat építi, és ez felgyorsítja az anyagcserét.

    Ez pedig fokozza a zsír és a kalória égetését.

    fogyás kung fu eco slim tropfen zum abnehmen

    A nők részvételével végzett kísérletek azt mutatták, hogy a zsírvesztés jelentősen megnőtt, ha az edzések után teát is fogyasztottak.